آجر نسوز انگلیسی

آجر نسوز انگلیسی نوعی از انواع آجر نما جنس نسوز محسوب میشود که برخی به آن آجر نما نسوز انگلیسی یا آجر نسوز نما انگلیسی هم میگویند . برای مشاهده آجر نسوز شاموتی که نوع دیگری از آجر نما نسوز است از طریق همین لینک اقدام کنید .

اگر قصد خرید آجر نما برای نمای ساختمان خود را دارید ، حتما آجر های نسوز انگلیسی را بررسی کنید . کسانی که در صنعت طراحی داخلی و طرای نما فعالیت دارد ، نما کاران و متخصصین مصالح و مهندسان ساختمانی همگی بر این باور اتوارند که  آجر نسوز انگلیسی یکی از زیبا ترین انواع آجر نما محسوب میشود . این آجر البته در سبک و طر و رنگ خاصی از آجر نما نسو انگلیسی در اروپا برای مدت های زیادی استفاده  میشده است و هم اکنون هم نمونه های جدید و صنعتی تر از آن در اروپای غربی ، آمریکا ، آفریقا و استرالیا استفاده میشود ، آلمان جزء یکی از طرفداران آجر نما نسوز انگلیسی است.

در مورد وجه تسمیه این نام گذاری به آجر نسوز انگلیسی شاید همین رواج استفاده از این آجر نما نسوز در قرن ۱۸ و ۱۹ در اروپای غربی و به خصوص انگلیس و کشور های اسکاندیناوی باشد . البته صاحب نظران بهتر میتونند در این مورد اظهار نظر کنند و اگر در این خصوص اطلاعات کامل تری دارید خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید .

این نوع آجر نما دارای تنوع هم در رنگ و هم در طرح و هم در ابعاد است . و اگر به صورت رندوم ( یعنی به کار گیری رنگ های مختلف و متنوع در کنار هم ) بسیار بسیار زیبا خواهد بود .

تنوع آجر نما نسوز انگلیسی

تنوع آجر نما نسوز انگلیسی ( آجر نسوز انگلیسی ) به این شکل است که دارای مدل های قرمز بسیار تیره که تقریبا قهوه سوخته به چشم میآید یا رنگ های میانه قرمز و نارنجی یعنی رنگ خاص پرتقالی و رنگ های روشن تر که قرمز روشن و مایل به زرد میشود شامل میشود و تقریبا توسط تمامی کارخانه ها تولید میشود . ولی ممکن است برخی از کارخانه هم کمتر و برخی بیشتر این مدل های متنوع را تولید کنند . برخی از انواع این آجر دارای دانه های تیره است که به صورت دانه های ریز و درشت در سط آجر نسوز انگلیسی پراکنده شده است و برخی دیگر هم به صورت یکدست بدون وجود دانه های تیره رنگ تولید میشود .

در بخش زیر میتوانید برخی از انواع محصولات آجر نسوز انگلیسی را مشاهده فرمایید .

این محصولات با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب توسط کارخانه آجر ایران نما تولید و عرضه میگردد

 

آجر نسوز نما انگلیسی
آجرنسوز انگلیسی - آجر نما نسوز انگلیسی