تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

محصولات شما پس از پرداخت و تکمیل مراحل خرید به سرعت به محل شما ارسال خواهد شد

قیمت مقرون به صرفه

میتوانید قیمت محصولات ما را با سایر صنایع بررسی کنید ، ما شعار نمیدهیم

کیفیت رقابتی

افتخار ما این است که میتوانیم در مقابل سایر صنایع بهترین کیفیت را کمک خط تولید مجهز ارائه کنیم

کوتاه درباره آجر ایران نما

کارخانه آجر نما نسوز ایران نما در اصفهان ، منطقه صنعتی حبیب آباد واقع شده است . ما از سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید انواع آجر نما نسوز انگلیسی ، آجر نما نسوز شاموتی ، آجر نما نسوز کف فرش ، آجر نما نسوز کف فرش و انواع آجر نما نسوز رندوم فعالیت میکنیم . خاطر نشان میکنیم ما برای مشتریان خود ارزش قائلیم و افتخار ما این است از بهترین معادن خاک اختصاصی در جهت تولید انواع محصولات آجر نما استفاده میکنیم و تولید خود را زیر نظر بهترین و مجرب ترین کارد فنی مهندسی تخصصی تولید آجر نما نسوز انجام داده ایم اکنون پس از گذشت بیش از ۲۳ سال از تاسیس این گروه افتخار بودن در زمره تولیدکنندگان برتر آجر نما نسوز را با برند آجر نما نسوز ایران نما داریم .

شما قضاوت میکنید : 

 

در میان سایر صنایع هم ردیف هیچگاه این میزان دقت عمل ، مهندسی و نظارت در جهت تولید کالای با کیفیت ایرانی وجود نداشته و ما پیشتاز تولید حرفه ای و مهندسی شده انواع آجر نما نسوز هستیم . شما مشتریان عزیز پس از خرید محصولات خود از کارخانه آجر ایران نما بهترین قضاوت را خواهید کرد .

آجر نما نسوز کارخانه آجر ایران نما

مراحل تولید آجر در کارخانه آجر نسوز نما ایران نما

در فرآیند تولید آجر نسوز نما در کارخانه آجر نسوز نما ایران نما ابتدا کانی های معدنی دپو شده در معدن اختصاصی ما برای استفاده در تولید کارخانه ، توسط وسایل نقلیه به کارخانه آجر ایران نما فرستاده میشود . سپس کانی ها ( خاک معدن ) توسط نقاله به خط تولید انتقال داده می شوند.

در قدیم برخی از کارخانه ها غربال گری را به صورت سنتی انجام می دادند . اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات خط تولید ، این دانه بندی ها به صورتی مکانیزه طی چند مرحله پیچیده ، توسط آسا بهای کوبیت آسیاب و غربال می شوند و به سالن اصلی که به آماده سازی معروف است انتقال داده می شوند.

در این مرحله مواد اولیه برای کلسینه شدن وارد کوره ها با درجه حرارت معین می شوند و بعد وارد حوض های شاموت می شوند سپس در این مرحله محلول چسب به مواد اضافه شده و بعد از مخلوط شدن توسط میکسرها در سیلوهایی ذخیره می شوند تا به مرحله پرس برسند. در کارخانه های آجر نما نسوز ایران نما این مواد با فشار مابین ۴۰۰تا۱۴۰۰ تن با پرس های هیدرولیک تحت فشار قرار می گیرند که درنهایت به مرحله پخت برسند. در اصطلاح خشت خام وارد کوره برای پخت نهایی می شوند. در مرحله آخر که همان پخت در کوره ها است. قالب ها در دمای مابین ۱۲۰۰ تا ۱۵۵۰ درجه سانتی گراد حرارت می بینند.

آجرنسوز نما ی تولیدشده در رنگ ها و مدل ها و ابعاد مختلف پس از خنک شدن کوره ها آماده بسته بندی و راهی شدن به سوی بازار مصرف کنندگان می شود.

آجر نسوز نما

ترکیبی از کیفیت و قیمت مناسب را در تولید و عرضه مصالح ساختمانی نسوز مانند آجر نما نسوز , آجر نسوز و رستیک ، آنتیک ، انگلیسی و شاموتی  … و کف و کوره بکار گرفتیم تا محصولی شایسته مصرف کننده ایرانی را با قیمت مناسب به دست شما برسانیم.

پروسه ای که در نهایت منجر به تولید محصولی کارامد و پرکاربرد بنام آجر نما نسوز میشود متناسب با تکنولوژی تولید , فرمولاسیون ترکیبات مواد اولیه میتواند بازه گسترده ای از محصولات را در سطوح کیفی متفاوت ایجاد کند . از همین رو لازم و ضروری است در هنگام خرید محصولی چون آجر نسوز به نکات کلیدی فراوانی توجه کنید و بتوانید متناسب با کاربری مورد نظرتان بهترین محصول را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

سابقه آجر نما نسوز :

در ایران باستان استفاده از خشت و در سالهای بعدی استفاده از آجر برای ساخت و ساز و دیوار چینی تقریبا اولین گزینه بوده است . و همواره تولید , خرید و فروش آجر نما از رونق تقریبا ثابتی در بازار بهره برده است . آجر های نما دو گروه هستند . دسته ای از آنها قابلیت استفاده به عنوان آجر ساختمانی و دیوار چینی را دارند ولی دسته ای دیگه به ضخامت بسیار کمتر تولید میشوند و فقط در رویه دیوار و نما مورد استفاده قرار میگیرد.

محبوب ترین

محصولات

برخی از انواع آجر نما نسوز انگلیسی ایران نما

برخی از انواع آجر نسوز کف فرش ایران نما

برخی از انواع آجر نما نسوز شاموتی ایران نما

برخی از انواع آجر نما نسوز سفید صدفی ایران نما

آجر نما نسوز آجر نسوز نما
آجر نما نسوز آجر نسوز نما

برخی از نمونه ساختمان هایی که از آجر ایران نما استفاده کرده اند

کارخانه آجر ایران نما به عنوان تولید کننده آجر نسوز نما به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک نسوز به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته محصولات نسوز نما را درجه یک و با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه کند

برخی از بزرگترین مشتریان کارخانه آجر ایران نما

آخرین

مطالب وبلاگ

مشتریان راضی

درباره ما چه می گویند ؟

خدمات ما را چگونه می بینید؟ دیدگاهتان را برای ما بفرستید.
نظرات شما برای بهبود ارائه خدمات برای ما بسیار مهم است،با تشکر فراوان از مشارکت شما.