با سلام و احترام خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت کارخانه آجر ایران نما  در این قسمت میتوانید اخبار و مقالات مرتبط با انواع آجر نسوز نما ، آجر نما نسوز انگلیسی ، آجر نسوز انگلیسی ، آجر نما انگلیسی ، آجر نسوز انگلیسی و آجر نما نسوز شاموتی ، آجر نسوز نما شاموتی ، آجر نما شاموتی ، آجر نسوز انگلیسی و آجر نما نسوز سفید ، آجر نسوز نما سفید و آجر نسوز کف فرش و آجر نسوز موازییکی و آجر نسوز کرکره ای و آجر نسوز طرح چوب و … را دنبال کنید.

مطالب مختصری در مورد آجر نسوز نما

دیوارهای دارای  آجر نسوز نما  در دهه های آخر قرن بیستم مورد استقبال زیادی قرار گرفتند البته قبل تر نیز اینگونه ساخت و ساز با آجر در سطح جهانی معمول بوده که شواهد تارخی ، مدرک برای این ادعاست و هر روز به شمار علاقه مندان بکارگیری این دیوارها در طراحی داخلی و دکوراسیون افزوده می گردد .

در چند سال گذشته معماران ، زراحان و صاحبان خانه ها به طور شگرفی به سمت دیوارهای آجر نسوز نما جذب شده اند و هر زمان که آنها نیاز به بافتی ملموس، هویتی منحصر به فرد و جذابیتی بی انتها در فضاهای مختلف ساختمان داشته اند، آنرا به عنوان راه حلی کامل و زیبا جهت طراحی داخلی فضاهای خود در نظر می گیرند. هویتی که ایرانی بودن را ملاک و معیار قرار داده . البته تولید این آجر و دستگاه های تولید آن مختص ایران نیست و صنعت آجر نسوز نما در جهان گسترش یافته . ولی به صورت تخصصی در ایران رواج دارد .

این نوع از دیوارها در طراحی داخلی واقعا شگفت انگیز ظاهر شده و به طراحی شما هویت مثال زدنی اضافه می کنند.  مهم نیست که شما تصمیم به ایجاد یک اتاق خواب، حمام و یا اتاق نشیمن گرفته اید. هر قسمتی ظاهری مجذوب کننده با این دیوارهای آجر نسوز نما  پیدا خواهد کرد. البته باید در خصوص استفاده از این آجر در هر فضا حتما با طراح داخلی یا معمار خود مشورت کنید و طرح های سه بعدی فضای خود و نما  را نگاه کنید .

آجر نسوز نما

آجر نسوز نما در ابعاد مختلف و در بهترین کیفیت ( با رعایت استاندارد های روز دنیا ) توسط کارخانه آجر ایران نما تولید میشود . جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .