آجر نما نسوز شاموتی ، قیمت آجر نما نسوز شاموتی
0
آجر نسوز نما شاموتی

آجر نما نسوز شاموتی

آجر نما نسوز شاموتی یک آجر مناسب برای نما کردن انواع ساختمان است این آجر که جز دسته آجر نما نسوز محسوب میشود ، بهترین انتخاب برای نما کردن یک ساختمان است . اما دلایل این موضوع چیست؟

آجر نما نسوز شاموتی دارای رنگ زیبایی است که نه آنچنان تیره است که در شب به مشکی متمایل شود ( مثل آجر انگلیسی ) نه آنچنان روشن است که به راحتی کثیف شود . ( مثل آجر سفید صدفی ) در حقیقت آجر نسوز شاموتی در رنگ های متنوع که توسط  کارخانه آجر نسوز ایران نما تولید میشود

ضمنا آجر نما نسوز شاموتی مثل تمامی انواع آجر نسوز نما دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و شکستگی است و هیچگاه ترک برنمیدارد . این برای افرادی که حساس هستند که آجر های دیوار آنها ترک بردارد یا لب پر شود خبر خیلی خوبی است .

آجر نسوز نما شاموتی
آجر نسوز نما شاموتی

در هر حال اگر تمایل دارید آجر نما بخرید یا دوست دارید آجر نما ی دیوار خود را تغییر دهید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما با یک نفر طراح نما صحبت کنید تا بهترین پیشنهاد ها را با توجه به موقعیت نمای ساختمان شما به شما ارائه دهد و حتما نمونه ی طراحی شده سه بعدی را قبل از خرید ببینید ونظر دوستانتان را هم بپرسید . چند فکر همیشه بهتر از یک فکر است .ولی حتما به آجر نما نسوز شاموتی هم فکر کنید

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در مورد خرید آجر نسوز نما ( آجر نسوز نما شاموتی ) به شما مشورت بدهیم تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید .

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با شمراه های  ۵۵-۲۲-۵۸۸-۰۳۱۴ و  ۶۰۰۶-۳۱۳-۰۹۱۳ تماس بگیرید

تصاویر به شما کمک میکند از نمونه نمای ساختمان های زیر ایده بگیرید :

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X