بررسی قیمت آجر نسوز نما در مراکز تولیدی مختلف و چرایی تفاوت قیمت و کیفیت
0
قیمت آجر نسوز قیمت آجر نما

با سلام خدمت کاربران محترم وب سایت کارخانه آجر ایران نما ؛ با ما در این مقاله با بررسی قیمت آجر نسوز نما در مراکز مختلف و چرایی تفاوت عجیب قیمت و کیفیت در کارخانه های مختلف و مراکز تولیدی متعدد همراه باشید .

قیمت آجر نسوز نما

در خصوص قیمت های مصالح ساختمانی و آجر نسوز نما نظر های متعددی وجو داره ، شما به عنوان یه مصرف کننده وقتی متوجه میشید قیمت یک نوع مصالح زیاد شده احتمالا بنا رو بر تورم و افزایش نرخ ارز میزارید . ولی وقتی یک کارخانه قیمت یک نوع مصالحی رو گرون تر یا ارزون تر از سایر کارخانه هایی که شما ازشون قیمت گرفتید میده احتمالا ، دقیقا متوجه دلیل اختلاف قیمت ها نمیشید. و شاید گمان کنید کسی که زیادی ارزون میده – با توجه به مثل معروف هیچ ارزونی بی علت نیست – فکر کنید جنسش ایرادی داره یا کسی که یکم از بقیه گرون تر میده فکر میکنید مثلا فلان کارخانه گرون فروشه و به همین ترتیب . خب واضحه که در خصوص قیمت آجر نسوز و قیمت آجر نما هم همینطوره و همین قواعد صدق میکنه.

دلایل اختلاف قیمت آجر نسوز در کارخانه های مختلف

  • دلایل اختلاف کارخانه ها در قیمت آجر نسوز را میتوان به موارد زیر خلاصه کرد :
  • استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب
  • اختلاف قیمت بخاطر تفاوت در روش تولید و قیمت تمام شده محصول ( با فرض یکسان بودن مواد اولیه )
  • استخدام تعداد زیاد کارگر و پرسنل به صورت مازاد و بی فایده ( باعث افزایش قیمت )
  • بکارگیری پرسنل و کارگر کمتر یا غیر حرفه ای و نابلد ( که باعث کاهش قیمت میشود ولی کیفیت کار را پایین میآورد )
  • اعمال هزینه های جانبی بر روی قیمت تمام شده محصول مثل هزینه تبلیغات یا هزینه نامتعارف برای بسته بندی
  • اعمال هزینه ارسال و خدمات جانبی مثل مشاوره به صورت یکدست بر روی محصولات
  • اعمال امتیاز و اعتبار برند ، جوایز ، مجوز ها و … در قیمت محصولات ( پول مارک و اسم کارخونه )
  • رقابتی عمل کردن بین سایر کارخانه ها ( باعث کاهش قیمت )
  • و در آخر گران فروشی بی دلیل یا نوع دوستی و کاهش قیمت برای مصرف کننده به صورت خدا پسندانه

اما کارخانه آجر ایران نما چگونه عمل می کند ؟

ما در کارخانه آجر ایران منا این ادعا را نداریم که با یک رسالت پیغمبر گونه کاملا در جهت رضایت خدا بهترین و با کیفیت ترین آجر نسوز ممکن را با کمترین قیمت ممکن به شما تحویل میدهیم بلکه :

تیم کارشناسان حرفه ای تولید و فروش آجر ایران نما با بررسی و تحقیقات میدانی و اصول علمی و روش های نوین در صنعت تولید آجر نسوز و با مدیریت قوی مجموعه با کاهش هزینه های جاری ، استفاده از نیرو های خبره و حرفه ای بجای تعدد نیرو های تازه کار و ناشی ، ارائه خدمات پس از فروش مناسب تعیین قیمت نهایی محصول را با لحاظ کردن کمتزین هزینه ممکن برای بسته بندی و استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه ممکن و استفاده از روش های تولیدی که کمترین هزینه را در نهایت بر محصول اعمال میکند و در نهایت بخاطر رقابت با سایر مجموعه هایی که محصولات بی کیفیت را با قیمت پایین عرضه میکنند و همچنین کسب رضایت مشتری – کما فی السابق – سعی کرده ایم کمترین قیمت آجر نسوز را ارائه کنیم تا با تفکر فروش بیشتر ، سود کمتر هم رضایت شما عزیزان را حاصل کنیم  و هم بتوانیم سهم بزرگی در صنعت کشور داشته باشیم . با امیدو توکل به خدا و با همراهی شما عزیزان تا رسیدن به هدف بهترین واحد تولیدی آجر نسوز کشور در کنار شما خواهیم بود

و افتخار میکنیم که شما را در کنار خود داریم …

قیمت آجر نسوز قیمت آجر نما
قیمت آجر نسوز قیمت آجر نما

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X