خرید آجر نما نسوز شاموتی – قیمت آجر نسوز شاموتی
0
آجر نسوز شاموتی نمونه نمای ساختمان آجر نما نسوز شاموتی

خرید آجر نما نسوز شاموتی – قیمت آجر نسوز شاموتی

با سلام . از اینکه وب سایت کارخانه آجر ایران نما دیدن میکنید تشکر میکنیم و امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات و خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم . جهت خرید انواع آجر نما نسوز شاموتی ، آجر نسوز نما شاموتی ، آجر نسوز شاموتی و آجر نما شاموتی با ما تماس بگیرید تلفن تماس : ۵۵-۲۲-۵۸۸-۳۱۴-۹۸+ همراه : ۶۰۰۶-۳۱۳-۰۹۱۳ .

آجر نسوز طرح چوب
آجر نسوز طرح چوب

"<yoastmark

آجر نسوز نما شاموتی
آجر نسوز نما شاموتی

آجر نسوز شاموتی چیست ؟

این آجر نما نسوز ، پلاک آجر نسوز شاموتی نامیده میشود البته به آن ، پلاک آجر نسوز شاموتی گرانیتی هم گفته میشود . این آجر در ابعاد مختلف با استفاده از بهترین خاک و متریال پایه و رعایت استاندارد کیفی در کارخانه آجر ایران نما تولید میشود .

این نوع آجر نسوز نما ( آجر نسوز شاموتی ) برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مفید است همچنین برای موارد مختلف ولی انتخاب شده میتواند بهترین انتخاب برای استفاده های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی باشد . بله به دلیل رنگ روشن آجر نسوز نما شاموتی باید در استفاده به عنوان طرح دکوراتیو باید دقت کافی داشته باشید .

دیوارهای پوشیده شده با آجر نسوز نما  در دهه های آخر قرن بیستم مورد استقبال زیادی قرار گرفتند و روز به روز نیز به شمار علاقمندان بکارگیری این دیوارها و آجر نسوز شاموتی در طراحی داخلی افزوده می گردد. در چند سال گذشته معماران و صاحبان خانه ها به طور شگرفی به سمت دیوارهای آجر نسوز جذب شده اند و هر زمان که آنها نیاز به بافتی ملموس، هویتی منحصر به فرد و جذابیتی بی انتها در فضاهای مختلف ساختمان داشته اند، آنرا به عنوان راه حلی کامل و زیبا جهت طراحی داخلی فضاهای خود در نظر می گیرند.

این نوع از دیوارها در طراحی داخلی واقعا شگفت انگیز ظاهر شده و به طراحی شما هویت مثال زدنی اضافه می کنند. . مهم نیست که شما تصمیم به ایجاد یک اتاق خواب، حمام و یا اتاق نشیمن گرفته اید. هر قسمتی ظاهری مجذوب کننده با این دیوارهای آجر نسوز شاموتی  پیدا خواهد کرد.

برخی از نمونه ساختمان های طراحی شده با آجر نسوز شاموتی را در زیر مشاهده فرمایید :

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X